|
Rc Siedlce i Przyjaciele
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
as333
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 12:12, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ooooo dzieki za tego linka z ta tabelą. Czegoś takiego szukałem , można ten termometr wtedy stosować również do innych pomiarów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zdzisiek
Administrator
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Sob 15:56, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Może to nie jest miejsce dla mojego pytania ale na jedno pytanie nie chcę zakładać nowego tematu.
Na jak długo wystarczy (może na ile rozruchów silnika) żarka aby ponownie trzeba było ładować akumulator ?
Ostatnio zmieniony przez zdzisiek dnia Pon 11:46, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zdzisiek
Administrator
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 11:49, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
kris napisał: | Chyba świeca |
Zmieniłem na świecę o.s. nr 3 i problem zniknął Na oryginalnej świecy też jeździ ale muszę nieco podkręcić gaz , trzymam ją w rezerwie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zdzisiek
Administrator
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 8:36, 28 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
nowaczq napisał: | Kolejny off road w Siedlcach
Model przyjemny, Nitrotek robi dobre spalinki
|
Nie tylko, jest już i "on road" ale o tym wkrótce Na razie nie mam kiedy zrobić zdjęć, jak wracam z pracy to już jest ciemno
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nowaczq
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 17:04, 28 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Oo w końcu
Czekam z niecierpliwością na zdjęcia
Jaka skala, elektryk czy nitro??
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zdzisiek
Administrator
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 17:06, 28 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Nitro, skala 1:10
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bart3666
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa/Coventry
|
Wysłany: Wto 0:40, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Witam myślę że nie będziecie się złościć jak dodam troszkę pytań w tym temacie .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bart3666
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa/Coventry
|
Wysłany: Wto 0:41, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
widzę ze jednak troszkę bawicie się tymi modelami ja jestem zupełnie początkujący zamówiłem mój pierwszy model jest to tyranozaur 4x4 zaczynam jak Zdzisiek tylko mam pytanie czy nie będzie problemem dla tego silniczka 20% nitro ?? jutro ma przyjść monster do domu kupiłem już termometr olej after run i 5 litrów nitro tylko ze jak wspominałem 20% wyczytałem na internecie ze nie ma to wielkiego znaczenia ważne jest aby lać to samo cały czas lecz chciałem się dopytać ludzi którzy coś o tym wiedzą nitro jest firmy Big Bang czy macie jakieś rozeznanie w tej firmie i zakończę pytaniem jaką powinien utrzymywać temperaturę silniczek po dotarciu i ile wyższa temperatura może być przy nitro 20% z góry dziękuję.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sławek
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 12:44, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Witaj
20% nitro to nie problem 30 to by było przegięcie na big bangu nie jeździłem sam używam bayrona Co do temperatury to po dotarciu silnik po najdłuższej prostej nie powinien przekraczać 135st
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bart3666
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa/Coventry
|
Wysłany: Wto 21:31, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dzieki silniczek juz jest po wypaleniu 4-ech zbiorniczków wszystko super obroty trzymajá sie równo na wolnych czasem przygasa dokladnie te same objawy przy docieraniu jak u Zdziska jutro juz bedzie jezdzony nie zdázylem dzis bo do pracy wychodzilem podziele sie wrazeniami jutro pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zdzisiek
Administrator
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 9:14, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Gratuluję dobrego wyboru. Model jest fajny i fajnie jeździ, nie ma z nim zupełnie problemów. W razie czego części zamienne są dostępne (i tanie) u nas w kraju w firmie NITROTEK. Ja jeżdżę na 16% ale można także na 20% tylko trzeba uważać na temperaturę szczególnie w okresie letnim. Świeca oryginalna poszła u mnie po kilku zbiorniczkach docierania ale zastąpiłem ją OS A3 i do dziś nie mam problemu. Na gorące dni przydałoby się założyć świecę nieco zimniejszą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bart3666
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa/Coventry
|
Wysłany: Śro 20:40, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dziekuje za rade i poprosze o jeszcze ze tak zapytam jaka to bedzie nazwa lub numeracja swiecy zimniejszej
dzisiaj przy 6tym zbiorniczku troszke ciezko odpalal ale chyba dlatego ze juz starter byl rozladowany i z tego wszystkiego pociáglem za mocno i urwalem sznureczek musze roskrecic teraz wszystko i zalozyc na nowo podczas próby jazdy przy maksymalnie skreconych kolach wypadly mi zabieraki czy to normalne?? jutro od samego rana pobawie sie w podokrecanie wszystkich srubek i zalozenie sznurka generalnie jestem zadowolony i szieki za rady zaraz zamówie swiece.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bart3666
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa/Coventry
|
Wysłany: Czw 20:13, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
I tak jak pisalem zamontowanie sznurka zajelo mi 2 godziny ale dzisiaj juz posmigalem przy 8 zbiorniszku zaczol duzo lepiej jezdzic zrobil sie taki mocniejszy jeszczeraz dziekuje za rady i polecam model innym zainteresowanym GET FUN:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
R_C Kamillos
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 20:09, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
To to musi dawać po błocie i Trawie!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zdzisiek
Administrator
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 5:43, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Po błocie to nie jeździłem bo sporo potem czyszczenia ale na trawie i po piachu to śmiga równo
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|