|
Rc Siedlce i Przyjaciele
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suchy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Wto 22:59, 01 Lut 2011 Temat postu: Antonow An-2 - próba zrobienia depronowej makiety |
|
|
Antonow An-2
An-2 – samolot wielozadaniowy zaprojektowany w biurze konstrukcyjnym Olega Antonowa , jest największym produkowanym seryjnie jednosilnikowym dwupłatowcem na świecie. Przez długi czas dzierżył także tytuł najdłużej produkowanego samolotu świata (obecnie rekord ten należy do samolotu Lockheed C-130 Hercules). Ze względu na niezawodność, prostą konstrukcję i obsługę, łatwość pilotażu i konstrukcję dwupłatowca nazywany był czasem Kukuruźnik- po słynnym samolocie Po-2 z okresu II wojny światowej. Należy jednak podkreślić, iż konstrukcyjnie An-2 jest zupełnie odmiennym samolotem niż Po-2, również w sensie wielkości samolotu, masy startowej i mocy zastosowanego silnika różnice są zasadnicze. Załogę An-2 stanowią dwie osoby.
Rzuty :
Plany zaczerpnięte z tej strony [link widoczny dla zalogowanych]
Planowane wyposażenie :
Odbiornik:___Turnigy 8ch
Silnik:_______Tower Pro 2412
Regulator:___HK 30A
Serwa:______ 4x Tower Pro SG90
Zasilanie:____ Turnigy 1200mAh
Etapy budowy :
I - Budowa kadłuba , pomalowanie kadłuba
II - Budowa płatów , pomalowanie płatów
III - Montaż wyposażenia
[size=150]ETAP I - Rozpoczęty[/size]
Przybory potrzebne do pracy .
Złożony szkielet kadłuba .
Wycięte i pomalowane poszycie ,pomalowanie emalią akrylową po to żeby przy zginaniu się nie łamało , po oklejeniu modelu tym , warstwa malowana zostanie ściągnięta , kadłub wyszlifowany i na nowo pomalowany.
Model został oklejony , dziub modelu jeszcze na szpilkach się trzyma .
I nadeszła chwila na orginalne malowanie , użyte zostały farbki PACTRA ... efekty :
Mazakiem wodoodpornym do płyt zostały naniesione części foto-wizualne ...
" Satysfakcja tkwi w wysiłku, a nie w osiągnięciu, pełny wysiłek jest to pełne zwycięstwo. "
Mahatma Gandhi
CDN ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|