|
Rc Siedlce i Przyjaciele
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Sob 18:43, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maki
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Nie 8:52, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
W kwestii przykręcania podwozia śrubami fi 4-5 jak zakładałeś Kris, to myślę ze śmiało możesz dać jeszcze grubsze. Moje 4 śruby fi 6 przy bardzo twardym lądowaniu ( bez jednego koła które odpadło w locie ) ścięło jak zapałki. Podwozie całe, kadłub nawet nie zarysowany . Obawiam się że słabsze śruby po prostu mogą nie wytrzymać odrobinę gorszych czy nieudanych lądowań
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Nie 23:06, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
miałem na myśli stalowe a ty pewnie plastikowe
PS. To jest chyba jedyny taki przypadek,jak twój,że opłacało się mieć plastikowe śruby.Pozostałe przypadki preferują raczej śruby stalowe
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pon 13:58, 31 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maki
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Pon 23:01, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Z jedynym przypadkiem to....raczej bym polemizował . Myślę ze źle nie zrobisz jak dasz fi 6 plastikowe. Stalowych raczej nie zetniesz,
co wiązać się może ze sporymi naprawami. Plastikowe "niechcący" przetestowałem i ten pomysł się sprawdził w 100%.
Acha...
Kris, mała prośba do Ciebie. Zapodawaj większe fotki, bo te miniaturki
to pod lupą trzeba oglądać . "Wszyscy" ciekawi są również i szczegółów. Chyba że to tajne ?
Ostatnio zmieniony przez maki dnia Wto 0:29, 01 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 14:08, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Między dżwigarem a tulejką ,wklejam /rowing/ kawałek ścianki i dopiero wtedy dżwigary pracują zgodnie z teorią
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Czw 7:11, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 9:26, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A wracając do podwozia,to każde lądowanie z "przyciorką" /lądowanie na zwiększonej prędkości / mogłoby się kończyć urwanym podwoziem a co za tym idzie skasowanym śmigłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 7:25, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 8:59, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w takim stanie,przed położeniem kesonu całkowitego na skrzydło waga chyba nie za wielka?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Sob 16:49, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 23:15, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 23:18, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 8:31, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wystarczy umieścić w przedniej części steru wysok. 3g -owy obciążnik,żeby wyważyć masowo ster
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Nie 16:57, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Kadłub,skrzydła i statecznik poziomy 3100g,brakuje tylko steru kierunku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 8:01, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 9:15, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pią 9:16, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|