|
Rc Siedlce i Przyjaciele
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek p
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka;)
|
Wysłany: Wto 21:40, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
mucha nie siada....
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 23:16, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Pierwsze przykazanie "odlewnika" , formę pokryj oddzielaczem 3-5 razy.Drugie i trzecie też mówi, żeby formę pokryć oddzielaczem 3-5 razy. Resztę można spieprzyć ,co też od czasu do czasu robię
Tkaninę szklaną 160 g/m2 trzy warstwy najlepiej przyciąć przed "brudną" robotą.
Po sklejeniu połówek kadłuba ,żeby nie wypadł pilot wzmocniłem wstępnie podłogę ,dwie warstwy tkaniny 300g/m2 od przedniej wręgi aż prawie po linię spływu.
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 21:30, 11 Cze 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 21:22, 11 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Po 24 -ech godzinach odkręciłem niektóre elementy formy / wykonane z grubej plexy/ w przyszłości zamienię ją laminatem.
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 21:27, 11 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 12:26, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Zeby rozdzielić połówki formy bez uszkodzeń , wszystkie naddatki żywicy trzeba odciąć skalpelem
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Czw 14:49, 12 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 12:40, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 12:43, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Rozkręcam formę i delikatnie wpycham śrubokręt między kołnierze prawej i lewej połówki formy. Wpycham śrubokręt do samego dna i gdy poczuję kadłub przekręcam śrubokręt w lewo lub prawo i słyszę 'chrup.chrup" ewentualnie nie słyszę i wtedy zaczynają się problemy
W tym wypadku jako pierwsza odskoczyła prawa połówka - tym razem obyło się bez młotka i kątówki
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Czw 15:00, 12 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 14:37, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 14:40, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cyfra na prawej burcie to waga 1212g Nie mam pojęcia czy to dużo czy mało , ale mam punkt odniesienia.
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Czw 15:03, 12 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madA
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 14:40, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
majstersztyk
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 14:44, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Z osłoną kabiny i silnika. A El Flaco patrzy i wcale jej nie zazdrości , bo wie jak boli każde twarde lądowanie
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Czw 15:06, 12 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil ukf
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 18:03, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a samochodzio na rzecz extry musi nocowac na dworku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 12:31, 16 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Tym razem ,samoprzylepna czarna taśma jako oddzielacz, wzmocnienie owiewki
Przymiarka osłony kabiny, klej na bazie żywicy
Wzmocnienie osłony klei się z osłoną a jutro zobaczymy
Przygotowana " matka" wręgi silnikowej do zrobienia formy
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pon 12:59, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 13:11, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Przednia wręga "na mokro" sklejona jest z kadłubem
Po oddzieleniu osłony od kadłuba miejsce klejenia wzmocniłem od wewnątrz rowingiem
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 13:31, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 12:46, 19 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Jak już wcześniej wspomniałem ," na mokro" przednią wręgę skręciłem za pomocą kilku śrub fi 3 z kadłubem
Po rozkręceniu, oddzieliłem formę. To co wyszło, na pierwszy rzut oka jest niezbyt eleganckie.....
...ale po odcięciu naddatku. wygląda całkiem znośnie
Silnik wraz z tulejami dystansowymi nie sięgnąłby przedniej wręgi gdyby nie była wysunięta do przodu o ok. 5 cm
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Czw 13:13, 19 Cze 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 22:25, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
W tej rurze będzie pracował dzwigar- rura duralowa fi 30 mm
Jedna Extra wyglądała bardzo zasmucona, no to dorobiłem jej siostrzyczkę
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Czw 22:35, 26 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|