|
Rc Siedlce i Przyjaciele
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 12:48, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pon 12:54, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 12:58, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 13:17, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 12:13, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Drugi egzemplarz wyszedł zdecydowanie lżejszy ,na wadze widać ok. 1400g. zgubiłem gdzieś ok 300g
Najwięcej kłopotu jest z dopasowaniem osłony pilota
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Wto 12:23, 01 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Sob 13:00, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Sob 13:18, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 13:00, 07 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Podwozie wykonane z tkaniny węglowej ,aramidowej itp co nagminnie spotyka się w sklepach i na Allegro , wygląda ładnie , ale nie ma nic wspólnego z wytrzymałością i techniką lotniczą . Wszystkie włókna biegnące prostopadle do belki podwozia, nie polepszają wlaściwości wytrzymałościowych podwozia." Goleń " podwozia ,we wszystkich aparatach latających, /ULM, motolotnie,paralotnie, motoszybowce itp/ wykonana jest z rowingu ukierunkowanego.Wytrzymałość w stosunku do masy jest największa z możliwych. Technologia ta jest mi znana od dawna. Wykonalem kilkanascie belek podwozia do motolotni i jakoś lataja do dzisiaj. Sam się sobie dziwię , ze tak póżno zdecydowałem sie na zmianę
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Wto 13:07, 08 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 13:03, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Rowing w postaci sznura może być nawinięty na szpulę, występuje takze w postaci gotowych taśm i służy między innymi do wykonania dzwigarów a ja spróbuję wykonać belkę podwozia. Widoczna jest takze zmodyfikowana forma belki podwozia. I jak mówią rosjanie , Alleluja i do przodu
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Wto 13:19, 08 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 13:10, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Przesączony żywicą jeden pas to ok 1mm grubości podwozia
Tak oszlifowany statecznik ,a raczej jego połówka czeka na laminat
Jeszcze raz odkleiło się od formy Nigdy na sto procent nie wiadomo
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 13:21, 09 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 6:11, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
No i zaczęly się schody. silnik trzeba podnieść o 2 cm do góry. Najważniejsz .że mam koncepcję
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Nie 14:22, 13 Lip 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Graffi_25
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Pią 6:31, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Kris ja wstaje o 6 ale Ty o 6 rano bierzesz sie za robote
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 12:49, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Casem tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Nie 14:26, 13 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Po dwóch .trzech dniach .gdy zywica już podeschła ,co widać w czasie szlifowania .zaokrąglam brzegi i wyrównuję grubość i szerokość .Przesączoną tkaniną jak bandażem, kilkakrotnie owijam belkę podwozia
Brakujące dwa cm. Po pierwsze: następna Extra będzie miała skorygowaną przednią wręgę.Po drugie :te które już są będą miały "doklejkę"w rejonie tulei dystansowych ./Forma doklejki jest już gotowa/
Następna belka, trochę mocniejsza , przeznaczona do prób statycznych już w drodze
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Nie 15:10, 13 Lip 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 13:15, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Po totalnym zmatowieniu od zewnątrz na styk ale od wewnątrz na maxa No i biegnę do przymiarki aż mnie skręca
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 13:16, 16 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 19:59, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Najwazniejsza jest oslona silnika reszta to pikuś
Jest to typowy przykład działania prawa Murphy"ego.
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 20:11, 16 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 12:53, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze tylko od spodu i skrzydło będzie gotowe
Osłony na koła już są w formach i czekają na wyjęcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|