 |
Rc Siedlce i Przyjaciele
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baton
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁUKÓW
|
Wysłany: Czw 10:41, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
i to końcówka moich wypocin nad modelem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
damska bielizna też się przydaje w modelarstwie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak dorwę fotografa to zapuszczę foty całości
Ostatnio zmieniony przez baton dnia Czw 11:03, 23 Cze 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baton
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁUKÓW
|
Wysłany: Nie 10:56, 09 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
model dostał nowe koła
alufelgi firmy MASMET
TERAZ JE CZEKA AŻURACJA
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baton
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁUKÓW
|
Wysłany: Nie 9:56, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
waga przed ażuracją
ażuracja
waga po ażuracji
gotowe do malowania
ciężkie !?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 19:58, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Czas na zmiany
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Graffi_25
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Pią 8:32, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Widzę że praca idzie pełną parą
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Graffi_25
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Nie 9:27, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
CDN.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 21:21, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Po kilku próbach z blachą drobnożłobkowaną /Wibaulta/ ,którą są pokryte płaty i stateczniki P11c, jest lepiej niż to wygląda na zdjęciu. "Blacha" obecnie jest wykonana z epidianu 53 ,a docelowo będzie wykonana z żywicy LH-145 od Havla jest bardziej rzadka i dokładniej wypełni żłobki. Mam jeszcze kłopot z równym rozmieszczeniem nitów . Ale w 1939 roku też za bardzo nie przykładali się do tej roboty ,bo jak wskazywały statystyki samolot miał przeżyć tylko cztery wyloty ,a pilot dwa
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Średnica nitów 1mm, rozstaw co 6 mm
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pon 9:56, 02 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Graffi_25
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Pon 21:39, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Kris na nic nie rusz tego jutro dam foto zobaczysz jak Darkowi to wyszło a i jakie nity piękne lepiej szykój kadłub bo nitować trzeba
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karol p
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 22:21, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
kris napisał: | jak wskazywały statystyki samolot miał przeżyć tylko cztery wyloty ,a pilot dwa |
Czasem nie na odwrót?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 22:58, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Samolot czasami dało się "wyklepać" ,gorzej z pilotem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karol p
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 20:14, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
To nie mieli spadochronów?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Graffi_25
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Wto 21:47, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Spadochrony może i tak ale kamizelek kuloodpornych napewno nie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 21:46, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Kolektor spalin jeszcze w formie,nie obcięty
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz tylko skleić i wyciąć wyloty spalin
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Osłona silnika składa się z dwóch części: z kolektora spalin i pierścienia Townenda
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
A tak wygląda kadłub po przeróbkach / zmiany w rejonie osłony pilota i dodana stożkowa osłona silnika/
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pon 22:48, 26 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baton
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁUKÓW
|
Wysłany: Śro 13:01, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ja też nie leże
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 14:07, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Teraz ,to mnie wkurzyłeś, a ja myślałem ,że tylko ja tu robię
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|