|
Rc Siedlce i Przyjaciele
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 12:12, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
W kadłub wkleiłem łoże statecznika poziomego. a w strukturę kadłuba dopasowałem tylną wręgę. . Wręga ta spełnia ważną rolę. Dzięki "zagiętej" górnej części przechodziły będą plastikowe mocujące statecznik śruby a kołnierz na obwodzie usztywni całą wręgę do której przykręcę amortyzator tylnego koła . Wręgę zrobiłem w "powietrzu" dlatego wygląda nie za bardzo, Następną zrobię już w formie
Po zaimpregowaniu statecznika. całość pokryję cienką tkaniną .
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 12:35, 29 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 12:42, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A tak wygląda koncepcja amortyzatora podwozia głównego
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 16:02, 29 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 8:46, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko nie wyrzucajcie spręzyn od parasolek !!!! Odkupię wszystkie. Idelalnie pasują do amortyzatorów
PS Oczywiście tych większych parasolek , typu męskiego, długość sprężyny około 120 mm ,średnica około 15 mm
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Czw 8:53, 30 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 22:40, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cztery warstwy tkaniny 150 g/m2 w zupełności sztywne
Balsowy statecznik po pokryciu tkaniną 80 g/m2 .Po wyszlifowaniu i szpachlowaniu statecznik zwiększył ciężar o 45g
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Sob 12:32, 02 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Nie 20:17, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Nie 20:25, 03 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 17:50, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Na stateczniku , z trzech warstw tkaniny 100g/m2, robię łoże statecznika poziomego / najlepiej wtedy przewiercić otwór w łożu i stateczniku na bolec ustalający statecznik/
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Czw 17:58, 07 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 12:43, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
"Prawdziwa "Wilga ma amortyzator olejowo -powietrzny , ale moje koło jest ładniejsze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 12:09, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Między kadłubem a belką tylnego kólka / laminat z tkaniny węglowej/ tam gdzie leży pieniążek, planuję gumową podkładkę.
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pon 12:16, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 12:18, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Po "kilku" latach budowania modeli latających wiem jedno , Trzeba przewidzieć i zaplanować otwory montazowe tak aby był dostęp do wszystkich śrub i urzadzeń / zbiornik, serwa ,żródło zasilania itp/
Na zdjęciu powyżej widoczny jest klucz nasadowy do przykręcenia podwozia tylnego.
I dopiero teraz możemy wkleić tylną wręgę
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pon 12:38, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 12:33, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Niestety,koledzy klejący Super Glue mają lepiej. Listwy na kadłubie musiałem przykleić "na żywicę" / wariant klejenia nr 4 /. Waga przed malowaniem 1950g.
Wręgę silnikową / symetrycznie, 90 mm od dołu/ przykręcam do przedniej wręgi i przenoszę otwory pod gumowe lordy,popychacze gazu i ssania i paliwa
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 12:44, 27 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Nie 14:27, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
W ten sposób można dokładnie ustawić kąt prosty między podłużną osią steru a dzwignią wychylenia
Im bliżej końca ,tym więcej pytań. np serwa z przodu czy w ogonie. Są dwie metody, pierwsza doświadczalna / więcej roboty, mniej myślenia/ a druga bardziej profesjonalna / więcej analizy matematycznej a mniej roboty/
Żeby odciążyć siły na serwie , ster wysokości trzeba wyważyć masowo, w przeciwnym razie podczas "twardego" lądowania ,siły bezwładności wyrwą serwo razem z półką
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Nie 15:18, 31 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 17:08, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 13:41, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze. musiałem zmienić dzwignię gazu / fabryczna za krótkie ramię/
Do wręgi silnikowej ,od strony kadłuba przykręcam serwo gazu .tyklo jak?
Drugie pytanie , jakie serwo ? zwykłe standardowe np. HS 325 a może wystarczy HS 81 ? Na wszelki wypadek mocowanie serwa zrobię takie aby moliwe było przykręcenie obydwu.
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Czw 14:02, 04 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 14:06, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek
Administrator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 1285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 14:14, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że po obloocie tego malucha następny będzie już jak trzeba - 1:1?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|