|
Rc Siedlce i Przyjaciele
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Graffi_25
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Wto 14:09, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tak też się zrobi
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Sob 12:45, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A tak wygląda kawałek instalacji elektr. / od lewej pakiety menagera zasilania, gniazdo ładowania, włącznik zasilania modułu, zasilanie i moduł silnika/
Odłączam zasilanie i przez otwór włącznika zasilania, gotową instalację " pakuję" do środka
W dolnej , przedniej części kadłuba , widoczne gniazdo ładowania
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Sob 15:07, 01 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 22:29, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Serwa klap i lotek już na miejscu
Amortyzatory również
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 20:34, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Graffi_25
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Śro 19:40, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Kris to kiedy oblot ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 20:01, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Kto korzystał z " Planów Modelarskich nr 17 " z 67 r, doprawdy mógł zgłupieć . Wystarczy położyć linię / równolegle do statecznika poziomego/ wzdłuż kadłuba , aby cała teoria runęła. Dlatego pisząc kilka postów wcześniej o kątach zaklinowania skrzydla i silnika miałem uzasadnione wątpliwości ,związania tych kątów ze statecznikiem poziomym
Patrząc na oś silnika /dodatni !/ i kąt zaklinowania skrzydła / + 10 / można popełnić sepuku
Musiałem to zrobić "po swojemu ". Ustawiłem kadłub tak, aby w locie poziomym miał jak najmniejszy opór czołowy / maksymalna prędkość/
Kontrola kąta zaklinowania silnika / na minusie/ no i dobrze
A teraz kąt zaklinowania skrzydeł. tg 2 stopni =0,034 ,tg3 stopni=0,052 , czyli dla cięciwy 330mm róznica wysokości krawędzi spływu i natarcia ok 10 ewentualnie 17 mm
I dopiero teraz mogę poleżeć w cieniu skrzydła, co nie raz w przeszłości robiłem i chyba będę jeszcze robił , nie raz.
PS. A na końcu ustawię statecznik poziomy na 0 stopni
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 22:15, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 13:20, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Z tym leżeniem pod skrzydłem trochę przesadziłem Od serw lotek i klap odlutowałem przewody i przylutowałem odpowiedniej dlugości " skrętkę' dlatego , aby instalacja nie miała żadnych przedłużaczy. Wtyki i gniazda łączące skrzydło z kadłubem , mają machaniczne zabezpieczenie przed rozłączeniem / 1.50 zł sztuka /, próba instalacji , włączam nadajnik i ' zeruję serwa. Teraz można montować popychacze sterów.
PS. Pożaru nie było ale czasami bywa. Dlatego zmontowałem instal. na stole
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pon 13:22, 17 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 20:09, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Zawsze miałem bałagan w kabinie / teraz z ang. mówią na to kokpit/ Ale obecna plątanina kabli dołuje mnie. Nie mogę nad tym zapanować. A ten totalny brak kultury techniczno- elektrycznej Muszę "zdopingować " znajomego elektronika. Może on coś poradzi.
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pon 21:01, 24 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek
Administrator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 1285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 21:24, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Polecam spirale ochronne do przewodów:
[link widoczny dla zalogowanych]
Raz, że chronią kable, dwa, że porządkują.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 12:33, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Z kołami. fi 150 mm, pompowane,Kavan
Montaż kól to "pikuś " jak mówił klasyk, ale ustawienie zbieżności to dopiero robota . W pionie powinny być odchylone ok 5 stopni na zewnątrz i ok.1-2 stopnie do wewnątrz w kierunku jazdy. Dopiero wtedy w pełni usatysfakcjonowany, usłyszałem tryumfalne fanfary i sięgnąłem po premię / w tym wypadku było to Tyskie/
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 12:22, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 12:40, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Od góry , odpowietrznik i wlew
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 11:06, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Końcówki zasilania i odpowietrznik można wyprowadzić pod osłoną silnika. Taki sposób ma same zalety
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Graffi_25
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Pon 17:35, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Kris aż mnie skręca z niecierpliwości
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin-rc
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Debe Wielkie
|
Wysłany: Pon 21:52, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Na kołach to juz mógł byś nie oszczędzac i kupic prawdziwe balonówki DU-BRO, z zaworkami itp.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 6:35, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No nie wiem czy tak zaoszczędziłem, kupiłem Kavany, pompowane, z zaworkiem, z gumy,waga dwóch ...
[link widoczny dla zalogowanych]
A ty proponujesz zamianę na Du-Bro , piankę,dwa razy cięższą ..
[link widoczny dla zalogowanych] no i ta waga
PS. Kupiłem w tej samej cenie chyba lepsze koła Ale to okaże się na lotnisku...Ale dzięki za czujność, myślałem że nikt tego nie czyta
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Wto 12:28, 01 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|