|
Rc Siedlce i Przyjaciele
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin-rc
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Debe Wielkie
|
Wysłany: Wto 23:05, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
kris napisał: | No nie wiem czy tak zaoszczędziłem, kupiłem Kavany, pompowane, z zaworkiem, z gumy,waga dwóch ...
[link widoczny dla zalogowanych]
A ty proponujesz zamianę na Du-Bro , piankę,dwa razy cięższą ..
[link widoczny dla zalogowanych] no i ta waga
PS. Kupiłem w tej samej cenie chyba lepsze koła Ale to okaże się na lotnisku...Ale dzięki za czujność, myślałem że nikt tego nie czyta |
czyta czyta, ale dopiero teraz na drugim foto zauwazyłem wentylki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 14:23, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A tak będzie wyglądało balsowe skrzydlo do Wilgi. Rozpiętość 2800 mm, cięciwa 350 mm. Połówka skrzydła 1225.Marian zaczynaj się powoli nakręcać
PS. Dla profilu o cięciwie 350 mm wszystkie wymiary z pierwszego szkicu trzeba pomnożyć przez 1.75 !
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pią 5:38, 04 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Graffi_25
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Czw 14:25, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A i owszem zaczynam haha:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 13:37, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
W skrzydłach laminatowych Wilgi / profil Clark Y 15 %/ wygląda to tak:
Przejście ,osłona podwozia - kadłub i mocowanie pod tą samą śrubę co belka podwozia
Pozostał slot przy kadłubie, który łączy skrzydlowe sloty .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 12:29, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Taki łącznik chyba wystarczy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Sob 14:03, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Graffi_25
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Śro 17:26, 16 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No to do roboty zaczynam od pamiętnego statecznika który już powinien być zrobiony dawno
Myślę że o takie profile chodziło Kris ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 21:05, 16 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Profil statecznika poziomego tak na " oko " NACA 0012, cięciwa:240 mm, rozp. 925 mm, rozp. nieruchomej częsci statecz, 680 mm
PS Keson pełny , balsa 1,5 mm.pokryta tkaniną 80 g/m2
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Śro 22:12, 16 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 22:59, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Skrzela były przyklejone " na styk" do skrzydła. Od początku miałem wątpliwości, co do sposobu. W przypadku urwania skrzela w czasie lotu Wilga kręciłaby beczki.Tym razem chyba będzie dobrze. No i najważniejsza sprawa możliwość regulacji kąta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 22:32, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Po wzmocnieniu podwozia , /tak na wszelki wypadek/, wszystko "poukładałem" na swoje miejsce
Zaczyna mi się podobać
Pozostał do zrobienia szyberdach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 12:52, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 19:29, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Graffi_25
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Nie 21:17, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
KRIS KIEDY OBLOT BO NAPRAWDĘ JUŻ SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ !!!?
Ostatnio zmieniony przez Graffi_25 dnia Nie 21:18, 08 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 6:24, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Robie fuchy i zbieram na 2,4 Ghz Obecnie robię od podstaw nawą formę podwozia do P11c. Prototyp zrobiłem na wszelki wypadek trochę szerszy /5-7mm/. Wróciłem do wymiarów z dokumentacji i powstała w przekroju ładna kropla.
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pon 6:25, 09 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|